luni, 30 iulie 2012

O dimineata in culori




Pentru ca, vara este anotimpul,  in care te poti bucura de soare , de mare, de natura ,in general, in toata splendoarea ei,  m-am  apucat sa dedic si acestui anotimp , putintel din munca mea , si uite asa , am confectionat ,un colier din margelute de hartie(facute personal de catre mine) combinate cu margelute de lemn si o bratara din margele de hartie combinate cu margele de nisip( acestea evident achizionate din comert). Am ales niste  culori foarte vesele , deschise, culori foarte populare acestui anotimp. Pentru mine, cel putin aceste culori imi dau vitalitate, forta, optimism , o gandire optimista si creativa si nu in ultimul rand o iluminare interioara. Si mai mult de atat , cand le-am terminat , mi-au venit in minte, versurile unui cantec, din adolescenta, interpretat de Mihai Constantinescu: ” O dimineata in culori, / Cu parfum de tei si flori/ Si cu soare in fereastra,/ O dimineata in culori/ va pot darui in zori/ Pentru un buchet de flori…” 
Si asa a ramas numele acestei "creatii ", ca sa ma exprim asa:"O dimineata in culori”, pe care o indragesc  foarte mult , pentru ca  a strans in ea multa fericire, mult optimism si amintirea unor zile frumoase ....si mai ales toride de vara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu