duminică, 17 iunie 2012

Primele mele accesorii...


Mi-au placut mereu accesoriile.Si am observat ca acestea pot fi mai importante decat imbracamintea. Cu o singura haina accesorizata diferit poti obţine de fiecare data remarci admirative, fara ca cei din jur sa realizeze ca e aceeaşi rochita pe care iti place foarte mult sa o porti.
Pot zice ca in ultimele zile mi-am reamintit de una din placerile copilariei- lucrul manual- si cum nu suport sa pierd timpul, m-am hotarat sa ma relaxez prin crearea manual, a unor accesorii.
Nu, nu am acumulat experienta in acest domeniu inca, dar sper din suflet ca viitorul sa imi aduca cat mai multa indemanare si imaginatie!
Cert este ca am luat in mod serios si  constient, aceasta hotarare de a oferi celor deosebiti, lucruri deosebite.
Sunt doar la inceput de drum, cu puţine,chiar foarte puţine articole lucrate. Inca nu am onorat comenzi, dar vreau sa ma dedic acestui mod , de a crea cat mai multe lucruri facute manual.
In fond, nimeni nu te alege pana nu stie ce maini mirifice ai, asa ca  de inceput, e necesara o gama din care să poata sa aleaga.Asa ca, am inceput sa lucrez la ea.




Cea mai dragută comandă de pana acum este siragul de margele, in culorile negru, albastru deschis si inchis, dorit de mama unei bune prietene de-ale mele.Sper sa ii placa si sa mai solicite si alte accesorii.
Va las pe voi sa apreciati sau nu.Astept sugestiile si comentariile voastre...iar daca aveti vreo preferinta , va rog sa imi scrieti cu incredere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu